Pirkimo taisyklės

KAUNO PREKYBOS, PRAMONĖS IR AMATŲ RŪMŲ INTERNETO SVETAINĖJE SIŪLOMŲ PASLAUGŲ PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų interneto svetainėje siūlomų paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato pirkėjo teises, pareigas ir atsakomybę pirkėjui įsigyjant paslaugą iš Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (toliau – Rūmai) elektroninių paslaugų sistemoje. 

2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

2.1. Rūmai asmens duomenų tvarkymą vykdo vadovaudamiesi Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu Nr. 2016/679 (Bendruoju asmens duomenų apsaugos reglamentu) ir Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinio direktoriaus patvirtintomis asmens duomenų tvarkymo Rūmuose taisyklėmis ir kitais Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais, kurie  nustato fizinių asmenų duomenų tvarkymą.

2.2. Elektroninių paslaugų sistema – Rūmų interneto svetainėje chamber.lt veikianti Nario zona.

2.3. Pardavėjas – Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai (juridinio asmens kodas 110068545, adresas Gedimino g. 43-1, Kaunas, tel. 8(37) 229 212.

2.4. Paskyra – Rūmų narių darbuotojų prisijungimo prie elektroninių paslaugų sistemos paskyra, prie kurios prisijungęs nario atstovas gali užsisakyti paslaugas, pakeisti (atnaujinti) savo asmens duomenis bei atlikti kitus veiksmus (pvz. registruotis į renginius ar atšaukti savo registraciją). 

2.5. Paslauga – Rūmų organizuojama paslauga, teikiama elektroninių paslaugų sistemoje.  

2.6. Pirkėjas – yra bet kuris asmuo, perkantis elektroninių paslaugų sistemoje ar besinaudojantis kitomis elektroninių paslaugų sistemos paslaugomis.

2.7. Pirkti elektroninių paslaugų sistemoje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.

2.8. Pirkėjas, patvirtindamas, kad susipažino su Taisyklėmis, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 2.7. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas elektroninių paslaugų sistemoje. Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti pirkimo užsakymo elektroninių paslaugų sistemoje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis neturėtų patvirtinti užsakymo elektroninių paslaugų sistemoje.

2.9. Privatumo politika – Rūmų generalinio direktoriaus patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis interneto svetaine chamber.lt. Pirkėjas turi galimybę susipažinti su šia Privatumo politika prisijungimo prie savo paskyros metu.

2.10. Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma atitinkamų paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis, laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, interneto svetainėje chamber.lt suformavęs pirkinių krepšelį, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pirkimo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Pereiti prie apmokėjimo“.

2.11. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas užsakymas, kuriame yra nurodomos paslaugos, pageidaujamos įsigyti iš Pardavėjo.

3. Pirkėjas negali sukurti savo paskyros savarankiškai. Rūmų narių darbuotojų paskyros sukuriamos automatiškai, kai kontaktinis su Rūmais asmuo įtraukia atstovaujamo Rūmų nario darbuotojų duomenis (vardą, pavardę, el.pašto adresą) į Rūmų elektroninių paslaugų sistemą. Ne Rūmų nariai gali naudotis Rūmų paslaugomis ir atlikti užsakymą, tačiau jiems nebus pritaikyta Nario nuolaida.

4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus. Pirkėjas apie pakeistas Taisykles yra informuojamas interneto svetainėje chamber.lt. Pirkėjui perkant paslaugas yra taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

5. Pirkti paslaugas turi teisę tik Pirkėjai, kaip jie apibrėžti Taisyklių 2.7 papunktyje. 

6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Rūmų klientų duomenų bazėje ne ilgiau, negu tai reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai.

II SKYRIUS
PIRKĖJO IR PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

7. Pirkėjo teisės:

7.1. pirkti paslaugas šių Taisyklių nustatyta tvarka;

7.2. atsisakyti sutarties iki paslaugos suteikimo, informavus Pardavėją el. paštu chamber@chamber.lt, nurodant Pirkėjo rekvizitus ir užsakymo numerį;

7.3. kitos teisės nustatytos Privatumo politikos „Kokios yra Jūsų teisės?“ skyriuje. 

8. Pirkėjo pareigos:

8.1. priimti užsakytas paslaugas ir už jas sumokėti užsakymo metu nurodytą sumą;

8.2. pasikeitus duomenims, pateiktiems užsakymo pateikimo formoje, kol nėra išrašyta PVM sąskaita – faktūra už užsakytas paslaugas, nedelsiant juos atnaujinti, informavus Pardavėją el. paštu chamber@chamber.lt;

8.3. neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų prie elektroninių paslaugų sistemos. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją el. paštu chamber@chamber.lt

9. Pardavėjo teisės:

9.1. nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis paslaugomis arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jeigu Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo darbo stabilumui ir saugumui ar nevykdo savo įsipareigojimų;

9.2. atskleisti Pirkėjo asmens duomenis trečiosioms šalims, jeigu tai yra būtina sąlyga užsakymo įvykdymui.

10. Pardavėjo pareigos:

10.1. sudaryti sąlygas Pirkėjui įsigyti paslaugas;

10.2. saugoti Pirkėjo asmens duomenis, pateiktus elektroninių paslaugų sistemoje pildomoje užsakymo pateikimo formoje, taip kaip tai nustatyta Reglamente (ES) 2016/679, Privatumo politikoje ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų tvarkymą;

10.3. Pirkėjo asmens duomenis saugoti ne ilgiau, negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai;

10.4. gavus Pirkėjo apmokėjimą už užsakytas paslaugas, jeigu tai yra būtina sąlyga užsakymo įvykdymui, susisiekti su trečiąja šalimi dėl tolimesnio užsakymo vykdymo.

III SKYRIUS
PASLAUGŲ UŽSAKYMAS, ATSISKAITYMAS IR MOKĖJIMŲ GRĄŽINIMAS

11. Paslaugas per elektroninių paslaugų sistemą Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

12. Jeigu paslaugų vykdymas priklauso nuo trečiųjų šalių, Pardavėjas apie naują užsakymą informuoja trečiąsias šalis, gavus pilną Pirkėjo apmokėjimą už užsakytas paslaugas ne vėliau kaip iki kitos darbo dienos pabaigos po apmokėjimo gavimo.

13. Paslaugų kainos nurodomos eurais. Ar PVM yra įskaičiuotas, ar ne, yra užrašoma prie kiekvienos paslaugos.

14. Pirkėjas atsiskaito už paslaugas vienu iš šių būdų:

14.1. tiesiogiai per Paysera elektronine bankininkystę; 

14.2. banko pavedimu, atsisiunčiant išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Pavedimui reikalingi rekvizitai nurodomi prie apmokėjimo.

15. Prieš pirkdamas paslaugas, Pirkėjas gali pasirinkti, kam išrašoma sąskaita ir sistemoje nurodyti fizinio ar juridinio asmens rekvizitus. 

16. Po kiekvieno užsakymo gauto apmokėjimo Pardavėjas išrašo sąskaitą, kuri yra siunčiama Pirkėjui elektroniniu paštu nurodytu užsakymo metu. 

17. Pirkėjas gali susigrąžinti mokėjimą per 14 kalendorinių dienų po apmokėjimo. Norėdamas susigrąžinti mokėjimą, privalo iki paslaugos suteikimo momento susisiekti su Pardavėju el. paštu chamber@chamber.lt, atsiųsdamas pasirašytą prašymą dėl mokėjimo grąžinimo.

18. Pildydamas grąžinimo prašymą, Pirkėjas turi nurodyti paslaugų atsisakymo priežastį. 

19. Mokėjimai gražinami per 30 dienų nuo užpildyto grąžinimo prašymo Rūmuose gavimo dienos į sąskaitą, nurodytą šiame prašyme.

IV SKYRIUS
PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ
 

20. Pirkėjas yra atsakingas už Pardavėjui pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas elektroninių paslaugų sistemoje pateikia netikslius asmens duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

21. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims ir iš to atsirandančias pasekmes. Jeigu Pirkėjo paskyra naudojasi trečiasis asmuo, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

22. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

23. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytais kontaktais. 

24. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų ar dėl kitų aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.

25. Visi nesutarimai, kilę dėl Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.