Pirkimo taisyklės
KAUNO
PREKYBOS, PRAMONĖS IR AMATŲ RŪMŲ INTERNETO SVETAINĖJE SIŪLOMŲ PASLAUGŲ
PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų
interneto svetainėje siūlomų paslaugų pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau –
Taisyklės) nustato pirkėjo teises, pareigas ir atsakomybę pirkėjui įsigyjant
paslaugą iš Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (toliau – Rūmai)
elektroninių paslaugų sistemoje.
2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
2.1. Rūmai asmens duomenų tvarkymą vykdo
vadovaudamiesi Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu Nr. 2016/679 (Bendruoju
asmens duomenų apsaugos reglamentu) ir Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų
generalinio direktoriaus patvirtintomis asmens duomenų tvarkymo Rūmuose
taisyklėmis ir kitais Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais,
kurie nustato fizinių asmenų duomenų
tvarkymą.
2.2. Elektroninių paslaugų sistema – Rūmų
interneto svetainėje chamber.lt veikianti Nario zona.
2.3. Pardavėjas – Kauno prekybos, pramonės ir
amatų rūmai (juridinio asmens kodas 110068545, adresas Gedimino g. 43-1,
Kaunas, tel. 8(37) 229 212.
2.4. Paskyra – Rūmų narių darbuotojų
prisijungimo prie elektroninių paslaugų sistemos paskyra, prie kurios
prisijungęs nario atstovas gali užsisakyti paslaugas, pakeisti (atnaujinti)
savo asmens duomenis bei atlikti kitus veiksmus (pvz. registruotis į renginius
ar atšaukti savo registraciją).
2.5. Paslauga – Rūmų organizuojama paslauga,
teikiama elektroninių paslaugų sistemoje.
2.6. Pirkėjas – yra bet kuris asmuo, perkantis
elektroninių paslaugų sistemoje ar besinaudojantis kitomis elektroninių
paslaugų sistemos paslaugomis.
2.7. Pirkti elektroninių paslaugų sistemoje turi
teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki
aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus
tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai
asmenys.
2.8. Pirkėjas, patvirtindamas, kad susipažino su
Taisyklėmis, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 2.7. punktu,
Pirkėjas turi teisę pirkti paslaugas elektroninių paslaugų sistemoje. Pirkėjui
nesuteikiama galimybė pateikti pirkimo užsakymo elektroninių paslaugų
sistemoje, jeigu jis nėra susipažinęs su Taisyklėmis ir (ar) su jomis
nesutinka. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra
jų dalimi, jis neturėtų patvirtinti užsakymo elektroninių paslaugų sistemoje.
2.9. Privatumo politika – Rūmų generalinio direktoriaus
patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų
rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis interneto svetaine
chamber.lt. Pirkėjas turi galimybę susipažinti su šia Privatumo politika prisijungimo
prie savo paskyros metu.
2.10. Sutartis – Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma
atitinkamų paslaugų pirkimo-pardavimo sutartis, laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Pirkėjas, interneto svetainėje chamber.lt suformavęs pirkinių
krepšelį, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pirkimo taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Pereiti prie apmokėjimo“.
2.11. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas užsakymas,
kuriame yra nurodomos paslaugos, pageidaujamos įsigyti iš Pardavėjo.
3. Pirkėjas negali sukurti savo paskyros
savarankiškai. Rūmų narių darbuotojų paskyros sukuriamos automatiškai, kai
kontaktinis su Rūmais asmuo įtraukia atstovaujamo Rūmų nario darbuotojų
duomenis (vardą, pavardę, el.pašto adresą) į Rūmų elektroninių paslaugų sistemą. Ne
Rūmų nariai gali naudotis Rūmų paslaugomis ir atlikti užsakymą, tačiau jiems
nebus pritaikyta Nario nuolaida.
4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu
pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų
reikalavimus. Pirkėjas apie pakeistas Taisykles yra informuojamas interneto
svetainėje chamber.lt. Pirkėjui perkant paslaugas yra taikomos Taisyklės,
galiojančios užsakymo pateikimo metu.
5. Pirkti paslaugas turi teisę tik Pirkėjai,
kaip jie apibrėžti Taisyklių 2.7 papunktyje.
6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Rūmų klientų duomenų bazėje ne ilgiau, negu tai reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai.
II SKYRIUS
PIRKĖJO IR PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS
7. Pirkėjo teisės:
7.1. pirkti paslaugas šių Taisyklių nustatyta
tvarka;
7.2. atsisakyti sutarties iki paslaugos
suteikimo, informavus Pardavėją el. paštu chamber@chamber.lt,
nurodant Pirkėjo rekvizitus ir užsakymo numerį;
7.3. kitos teisės nustatytos Privatumo politikos
„Kokios yra Jūsų teisės?“ skyriuje.
8. Pirkėjo pareigos:
8.1. priimti užsakytas paslaugas ir už jas
sumokėti užsakymo metu nurodytą sumą;
8.2. pasikeitus duomenims, pateiktiems užsakymo
pateikimo formoje, kol nėra išrašyta PVM sąskaita – faktūra už užsakytas
paslaugas, nedelsiant juos atnaujinti, informavus Pardavėją el. paštu chamber@chamber.lt;
8.3. neperduoti tretiesiems asmenims savo
prisijungimo duomenų prie elektroninių paslaugų sistemos. Jeigu Pirkėjas
praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją
el. paštu chamber@chamber.lt.
9. Pardavėjo teisės:
9.1. nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar
sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis paslaugomis arba panaikinti Pirkėjo
registraciją, jeigu Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo darbo stabilumui ir
saugumui ar nevykdo savo įsipareigojimų;
9.2. atskleisti Pirkėjo asmens duomenis trečiosioms
šalims, jeigu tai yra būtina sąlyga užsakymo įvykdymui.
10. Pardavėjo pareigos:
10.1. sudaryti sąlygas Pirkėjui įsigyti
paslaugas;
10.2. saugoti Pirkėjo asmens duomenis, pateiktus
elektroninių paslaugų sistemoje pildomoje užsakymo pateikimo formoje, taip kaip
tai nustatyta Reglamente (ES) 2016/679, Privatumo politikoje ir kituose teisės
aktuose, reglamentuojančiuose asmens duomenų tvarkymą;
10.3. Pirkėjo asmens duomenis saugoti ne ilgiau,
negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai;
10.4. gavus Pirkėjo apmokėjimą už užsakytas paslaugas, jeigu tai yra būtina sąlyga užsakymo įvykdymui, susisiekti su trečiąja šalimi dėl tolimesnio užsakymo vykdymo.
III
SKYRIUS
PASLAUGŲ UŽSAKYMAS, ATSISKAITYMAS IR MOKĖJIMŲ GRĄŽINIMAS
11. Paslaugas per elektroninių paslaugų sistemą
Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
12. Jeigu paslaugų vykdymas priklauso nuo
trečiųjų šalių, Pardavėjas apie naują užsakymą informuoja trečiąsias šalis,
gavus pilną Pirkėjo apmokėjimą už užsakytas paslaugas ne vėliau kaip iki kitos
darbo dienos pabaigos po apmokėjimo gavimo.
13. Paslaugų kainos nurodomos eurais. Ar PVM yra
įskaičiuotas, ar ne, yra užrašoma prie kiekvienos paslaugos.
14. Pirkėjas atsiskaito už paslaugas vienu iš
šių būdų:
14.1. tiesiogiai per Paysera elektronine
bankininkystę;
14.2. banko pavedimu, atsisiunčiant išankstinę
sąskaitą apmokėjimui. Pavedimui reikalingi rekvizitai nurodomi prie apmokėjimo.
15. Prieš pirkdamas paslaugas, Pirkėjas gali
pasirinkti, kam išrašoma sąskaita ir sistemoje nurodyti fizinio ar juridinio
asmens rekvizitus.
16. Po kiekvieno užsakymo gauto apmokėjimo Pardavėjas
išrašo sąskaitą, kuri yra siunčiama Pirkėjui elektroniniu paštu nurodytu užsakymo
metu.
17. Pirkėjas gali susigrąžinti mokėjimą per 14
kalendorinių dienų po apmokėjimo. Norėdamas susigrąžinti mokėjimą, privalo iki
paslaugos suteikimo momento susisiekti su Pardavėju el. paštu chamber@chamber.lt,
atsiųsdamas pasirašytą prašymą dėl mokėjimo grąžinimo.
18. Pildydamas grąžinimo prašymą, Pirkėjas turi
nurodyti paslaugų atsisakymo priežastį.
19. Mokėjimai gražinami per 30 dienų nuo užpildyto grąžinimo prašymo Rūmuose gavimo dienos į sąskaitą, nurodytą šiame prašyme.
IV SKYRIUS
PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ
20. Pirkėjas yra atsakingas už Pardavėjui
pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas elektroninių paslaugų
sistemoje pateikia netikslius asmens duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų
tiesioginių nuostolių atlyginimo.
21. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų
perdavimą tretiesiems asmenims ir iš to atsirandančias pasekmes. Jeigu Pirkėjo
paskyra naudojasi trečiasis asmuo, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
22. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai žala kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
23. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo
registracijos formoje nurodytais kontaktais.
24. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna
siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio,
elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų ar dėl kitų aplinkybių,
nepriklausančių nuo Pardavėjo.
25. Visi nesutarimai, kilę dėl Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.